Wdrożenie nowoczesnej technologii spawania prowadzące do wprowadzenia na rynek innowacyjnych systemów techniki bezpieczeństwa ruchu drogowego.
2020-04-15
930 495,00 zł
340 425,00 zł
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020
1.7. Inwestycje przedsiębiorstw w ramach strategii ZIT dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego
2014 – 2020
Projekt polega na nowoczesnej technologii spawania prowadzące do wprowadzenia na rynek innowacyjnych systemów Techniki Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego poprzez zakup robota spawalniczego.
Projekt prowadzi do wdrożenia 4 innowacji produktowych o zasięgu krajowym oraz międzynarodowym/światowym.
Projekt prowadzi do wdrożenia innowacji procesowej, w związku z nową technologią spawania, która będzie wdrożona w wyniku realizacji inwestycji.
Ponadto w ramach projektu zostanie wdrożona innowacja organizacyjna. Potwierdzeniem skali innowacyjności jest analiza rynku, zaprezentowana w Bzines Planie.
Realizacja inwestycji prowadzi do wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstwa na rynku krajowym oraz międzynarodowym, czego potwierdzeniem jest analiza rynku, zawarta w Biznes Planie oraz w Listach intencyjnych od potencjalnych nabywców nowej grupy produktowej, dołączonych w ramach Załącznika 6.6.
Realizacja projektu dotyczy wdrożenia innowacyjnej w skali krajowej oraz międzynarodowej technologii wytwarzania innowacyjnych systemów Techniki Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, znajdujących wykorzystanie m.in. w budownictwie drogowym jako elementy zabezpieczające.
W związku z powyższym projekt jest komplementarny do szeregu inwestycji, realizowanych w ramach Strategii ZIT-SOM, mających na celu poprawę dostępności komunikacyjnej na terenie SOM.
Projekt prowadzi do współpracy w zakresie kooperacji z partnerami gospodarczymi z SOM oraz spoza SOM (województwo zachodniopomorskie).
Projekt przyczyni się w sposób znaczący do realizacji Celu strategicznego 2 Strategii ZIT SOM oraz znacząco do osiągnięcia wartości docelowej wskaźnika rezultatu Strategii ZIT: „Liczba wprowadzonych innowacji”, co zostało opisane w p. A.9.2 wniosku.
Szczegółowy harmonogram rzeczowo – finansowy – sekcja G wniosku. Wskaźniki produktu – sekcja E.1 wniosku. Projekt ma charakter stacjonarny i jest realizowany na terenie SOM.
Wdrożenie produkcji innowacyjnej Tymczasowej Bariery Ochronnej T1/W1 jako systemu Techniki Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego
2019-07-09
2 045 490,00 zł
748 350,00 zł
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020
1.5. Inwestycje przedsiębiorstw wspierające rozwój regionalnych specjalizacji oraz inteligentnych specjalizacji
2014 – 2020
Realizacja projektu polega na wdrożeniu produkcji innowacyjnej Tymczasowej Bariery Ochronnej T1/W1 jako systemu Techniki Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, która jest innowacyjnym w skali regionalnej, krajowej i międzynarodowej systemem Techniki Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
Dostępne obecnie na rynku rozwiązania oferują maksymalny poziom powstrzymywania T1/W2 (WN ? 0,8 m).
Zastosowanie tymczasowej bariery ochronnej o parametrach T1/W1 (WN ? 0,6 m) pozwoliłoby, w przypadku kolizji zmniejszyć przesunięcie bariery na przeciwległy pas ruchu o 0,2 m.
Na drodze szybkiego ruchu, przy tak wysokich prędkościach oraz tak dużym i wciąż rosnącym natężeniu ruchu dodatkowe 20 cm może zadecydować o tragicznym w skutkach wypadku lub jego braku.
Potwierdzeniem jest analiza rynku w Biznes Planie oraz opinie potencjalnych nabywców, dotyczące innowacyjności produktu, dołączone w ramach załącznika 6.6.
Projekt jest związany z wdrożeniem:
a)innowacji produktowej – w skali regionalnej, krajowej i międzynarodowej
b)innowacji procesowej – w skali krajowej, dotyczącej technologii produkcji
c)innowacji nietechnologicznej – na poziomie przedsiębiorstwa, o charakterze organizacyjnym.
Zadania:
1.Nabycie środków trwałych: -Prasa hydrauliczna CNC -Przecinarka taśmowa CNC automat z wyposażeniem dodatkowym -Prasa mimośrodowa -Automat spawalniczy -Stół spawalniczy -Centrum tokarskie -Pionowe centrum obróbcze frezerskie -Urządzenie pomiarowe do produktów wytwarzanych (ramię pomiarowe)
2. Zakup środka transportu: -Wózek widłowy 5 T
3.Zakup wartości niematerialnych i prawnych: -Licencja oprogramowania do celów konstrukcyjno – produkcyjnych -Licencja oprogramowania dla centrum tokarskiego oraz pionowego centrum obróbczego frezarskiego Szczegóły- p. D.3, G Wniosku. Wskaźniki produktu, źródła danych oraz sposób pomiaru – p. E.1 wniosku.
Miejsce realizacji: Szczecin, woj. zachpom.
Okres realizacji: 01.10.2019 – 30.09.2020.
Projekt badawczo-rozwojowy przedsiębiorstwa „GP” Sp. z o.o. prowadzący do wdrożenia w działalności gospodarczej innowacyjnej Tymczasowej Bariery Ochronnej T1/W1 jako systemu Techniki Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego
2017-10-23
2 251 569,40 zł
731 447,20 zł
(426 000,00 zł wykorzystano)
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020
1.1. Projekty badawczo-rozwojowe przedsiębiorstw
2014 – 2020
Realizacja projektu polega na przeprowadzeniu prac badawczo-rozwojowych przez wnioskodawcę, prowadzących do wdrożenia w działalności gospodarczej Tymczasowej Bariery Ochronnej T1/W1, która jest innowacyjnym w skali regionalnej, krajowej i międzynarodowej systemem Techniki Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
Dostępne obecnie na rynku rozwiązania oferują maksymalny poziom powstrzymywania T1/W2 (WN <= 0,8 m).
Zastosowanie tymczasowej bariery ochronnej o parametrach T1/W1 (WN<=? 0,6 m) pozwoliłoby, w przypadku kolizji zmniejszyć przesunięcie bariery na przeciwległy pas ruchu o 0,2 m.
Na drodze szybkiego ruchu, przy tak wysokich prędkościach oraz tak dużym i wciąż rosnącym natężeniu ruchu dodatkowe 20 cm może zadecydować o tragicznym w skutkach wypadku lub jego braku.
Potwierdzeniem w/w tezy jest analiza rynku przedstawiono w Agendzie Badawczej oraz opinie dotyczące innowacyjności produktu, dołączone w ramach załącznika 6.6.
Realizacja projektu wymaga przeprowadzenia zadań, szczegółowo opisanych w p. G.1.1 wniosku oraz SW:
1. Opracowanie modelu Tymczasowej Bariery Ochronnej T1/W1;
2. Testowanie prototypu Tymczasowej Bariery Ochronnej T1/W1 warunkach rzeczywistych wraz z opracowaniem urządzenia montażowego dla bariery;
3. Badanie Tymczasowej Bariery Ochronnej T1/W1 przez wyspecjalizowany podmiot zewnętrzny pod kątem spełniania parametrów ASI oraz THIV;
4. przygotowanie do uzyskania patentu dla Tymczasowej Bariery Ochronnej T1/W1.
Ponadto w ramach projektu planowane jest ponoszenie kosztów pośrednich w formule zryczałtowanej.
Wnioskodawca posiada niezbędny potencjał badawczy oraz techniczny do realizacji projektu w części przypadającej na wnioskodawcę (zadanie nr 2).
Projekt obejmuje eksperymentalne prace rozwojowe od poziomu VII gotowości technologicznej.
Wdrożenie innowacyjnej w świecie technologii produkcji amortyzatora zderzeń dla prędkości 100 km/h
2013-05-16
1 517 820,00 zł
616 500,00 zł
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego
1.1. Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw poprzez innowacyjne inwestycje
2007 – 2013
Wdrożenie innowacyjnej technologii laserowego cięcia blach i profili stalowych
2012-01-26
3 640 690,62 zł
1 664 053,11 zł
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego
1.1. Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw poprzez innowacyjne inwestycje
2007 – 2013
Wdrożenie innowacyjnej technologii przetwórstwa tworzyw sztucznych do wytwarzania nowoczesnych systemów Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego
2009-12-31
3 111 111,69 zł
1 225 513,86 zł
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego
1.1. Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw poprzez innowacyjne inwestycje
2007 – 2013
Wdrożenie innowacyjnych technologii spawania i zgrzewania w procesie produkcji elementów techniki bezpieczeństwa drogowego
2009-05-21
1 017 913,37 zł
294 800,95 zł
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego
1.1. Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw poprzez innowacyjne inwestycje
2007 – 2013
Copyright © 2020 GP Sp. z o.o. – All Rights Reserved
GP Theme by morfiko.com
Morfiko Sp. z o.o.
Biuro:
Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Piątek od 7:00 do 15:00
email: biuro@gpszczecin.pl
+48 91 432 09 40
Sekretariat
Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Piątek od 7:00 do 15:00
email: gp@gpszczecin.pl
+48 91 432 09 41
GP Laser – Wydział obróbki plastycznej metali
Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Piątek od 7:00 do 15:00
email: laser@gpszczecin.pl
+48 91 432 09 51
+48 91 452 68 68
Adres:
ul. Struga 80 A,
70-784 Szczecin,
Polska
GP sp. z o.o.
Spółka zarejestrowana przez Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.
NIP:’851’286’96’04
REGON:’81’26’94’698’
KRS:’0000’20’9994’